A white british shorthair cat in KL.Alice in wonderland

A white british shorthair | Alice
This is a real cat..bukan toy naa kak Ton.Ni kucing kesayangan saya yg terbaru diberi nama Alice.Ala mcm Alice in wonderland tuu.Gila segak mek ni..mcm mai dari London gittuuu.
Sebenanqnya kan saya pun taktau apa brand kucing ni haha agak2 ja british short hair.Camne Alice ni boleh jadi hak milik saya..pendek je je citernya.Saya  ni..sebenarnya dah ada 2 ekor kucing sekoq nama Bella n sekoq nama Victor..berdasarkan nama..tau dah la kan jate tinonya kann.
Satu petang ..time dah dkt nak magrib..saya baru sampai umah lepas balik keja dan amik anak2 sekolah.Dah sampai tu..tgk2 ada seko kucing putih depan gate.Pastu saya terus la ajak masuk dlm umah..dah selepas itu terus jadi hak milik saya hahah..pendek je citer.Eh..saya takde la terus declare Alice ni jadi kucing saya..ada gak tanya2 jiran..kot2 la ni kucing depa terlepas..sebab Alice ni segak ya ampunn...!Rupa segak sure bertuankan.Tapi dgn keadaan yg agak comot tu saya suspect dia dah jauh tersesat dari tuannya.Maka rezeki saya la kot utk membela Alice.
Dah lebih 6 bln saya jaga Alice ni..dia dah pun preggie & melahirkan 4 ekor anak..hasil perkahwinan dgn kucing romea saya Victor .Semua kittens agak besar..sebab Victor ni mcm ada keturunan mainecoon gak.Jenis besaq gajah punya size.Tapi agak malang semua anak2 Alice ni mati..taktau la sebab apa..dah bawak pi vet.vet suspect semua kena virus.Takpa la nak buat camna...nanti buleh beranak lagi kan Alice?hahah dah dok bunyi kaung kaung kaung dah pun.

No comments

loves

loves