From Pendang With Love..

Salam..haii lama betui nak buleh upload gambar kat kampung..bkn pe malas je.Lagipun blog saya ni baru je siap make up..cun ke tak cun?pada matas aya cun lah yer heheh sebab saya request nak camni...terima kasih kepada http://www.kuizikel.com/ kerana memenuhi kehendak client seperti saya.So sesapa yg berminat nak buat blog kelihatan lebih cantik dr biasa sila lah hubungi puan Kuizikel..org nyer peramah..jgn le segan nak suruh dia buat apa2..dia mmg tere menggodek blog hehehe.
Haa citer kampung..ni durian belakang umah parents saya..bertuahkan keliling umah saya da 10 pokok durian,3 manggis,2 dokong dan rambutan..dan beberapa tanaman kontan yg lain..Tapi malangnyer saya tak makan durian.huii malang ke?takpe la org kata say ilang nikmat dunia.Tapi ntah le hidung n tekak ni mmg takleh terima biar pun dah di cuba..bley demam weii.


Tapi anak dara saya ni suka durian.Mcm abah dia laa..tgk bley plak dia cium2.kalo saya..huhuhu..bley pengsan.


Gambar2 ni semua adalah disekitar umah parents saya..ala tepi2 umah jer..dah supa hutan dah..bnyk sgt pokok2..siap ada dangau tempat tunggu durian lagi.Time ni balik cuma durian je yg gugur..lain2 buah belom masak lagi.Tunggu next trip balik kg la baru bley mkn.

3 comments

  1. wah glemer makcik.. hehe.. tengkiu2 promot... kang tak menang tgn lak aku nak terima oder (ceh belum2 dah perasan)..hehe

    best gila kan pokok2 buahan keliling umah, leh petik & mkn, segar dr ladang.. tapi ko tak makan durian? fuh rugi, lenkali aku nak dtg serbu makan ek... jgn clash ko blk kg, aku pon blk kg aku cam aritu...hehehehehe

    spt biasa gambar superb.. (rajin2 la updet wei!).. aku plg suka gambo mek zahra yg 4th last, jeling sambil tgn genggam bunga.. mmg gerek!

    ReplyDelete
  2. salam.. maaf, lama baru berkunjung balas! baru perasan komen awak di blog saya. kesibukan amat melayan 2 putera huhu.. sukanya tgk gambar yg menarik.. anyway salam kenal dr saya jaslina di glasgow

    ReplyDelete
  3. wah cantik sangat gambar2 nih! Congrats!

    ReplyDelete

loves

loves