Little angel

Sekali tgk baby ni mcm baby yg berumur 3 or 4 bulan kan? yg sebenarnya baby Hakimi ni baru jer umur 50 hari.Masa saya shoot gambar dia.mata dia tak lepas2 pandang camera.Even vision baby yg baru lahir ni limited pd jarak 24 inches saja..tapi saya pasti camera hitam saya tu menarik minat Hakimi.Saya tertanya2 gak apa yg dia nampak.Thank u so much Mr.Google..for this.I've found this site Tiny eyes.com dan tahu lah mcm ni la rupa camera saya pada pandangan Hakimi.Walaupun itu yg hakimi nampak..Hakimi very good boy..sepanjang saya shoot gambarnya takde pun dia menangis.Mmg sekejap je shoot tapi hasilnya sungguh memuaskan hati saya.
Tgk laa betapa strong n clever nya hakimi ni..bila put on tummy dia boleh angkat kepala pandang ke camera! Ini semestinya kerana hakimi just minum 'the wonder milk'

8 comments

  1. owh.. luvly.. sgt2 suka.. especially yg 'on tummy' n the last one.. what can I say?? superb!! btw, thanks sbb sudi amik gambo hakimi..

    ReplyDelete
  2. huhuhu..sentuhan seorg ibu! harus keibuan..gud werk!

    ReplyDelete
  3. awesome la..
    hey, bila nak dtg ke kemensah ni??heheh

    ReplyDelete

loves

loves